Vyhľadávanie

Anketa na záver roka 2013

16.12.2013 21:25
 

 

Ako prví sa do našej ankety zapojili Michael Szabó a Iveta Petrušová.

Na úvod si zopakujeme otázky:

 1. Ako sa Ti darilo v roku 2013 v Tvojom športovom živote a popri športe napríklad  v škole, či v práci? Si spokojný /-á/ s tým, čo sa Ti podarilo dosiahnuť? Bolo aj niečo, čo nevyšlo podľa Tvojich predstáv?

 2. Čo u seba považuješ za TOP v roku 2013?

 3. Čo si najviac praješ v roku 2014 ? Čaká Ťa niečo výnimočné?

 4. Ako budeš tráviť prázdniny, vianočné sviatky, príchod nového roka a chvíle voľna? 


 

Michael Szabó- 16 ročný kajakár

1. Hm, tak v roku 2013 sa mi podarilo po roku dostať späť do Slovenskej reprezentácie, čiže sa teším. Som nadmierne spokojný, avšak čo ma zarazilo je, že ma nezobrali do SŠŠR MV SR Bratislava, (Stredisko štátnej športovej reprezentácie), lebo tam je nemenovaný tréner, ktorý uprednostňuje skôr šamorínčanov ako komárňančanov.

2. Tak jednoznačne Majstrovstvá Slovenska krátke trate, kde som skončil 2xštvrtý, 3xprvý a 1xdruhý.

3. Tak prvý krát budem mať kvalifikačné preteky v Račiciach, kde máme šancu sa dostať na Majstrovstvá Európy juniorov v K2.

4. Budem ich tráviť s blízkymi a kamarátmi a hlavne trénovať, nech nevyjdem  z cviku.


 

Iveta Petrušová- mama 14 ročnej kajakárky a 22 ročného kajakára

 1. V roku 2013 ma potešili moje deti Miško a Marianka. V každej oblasti. Miško ma potešil najmä svojim výkonom v behu Tatry -Bratislava, kde opäť dokázal, že je veľký bojovník. Marianka ma potešila jej skvelým návratom po ťažšom a nevydarenom  lete do fyzickej a psychickej pohody. Bola som rada, že sa nášmu ocinovi v októbri podarilo zorganizovať krásne podujatie: Včelárska nedeľa  a že aj ja som mohla byť jej súčasťou. Darilo sa mi aj v pracovnej oblasti a radosť som mala aj z toho, že sa v regionálnej tlači objavovali výsledky a fotografie našich pretekárov. Rok 2013 bol pre mňa ešte niečím výnimočným. Číslicou 3 sa totiž končí rok, v ktorom som sa narodila. Mala som to šťastie a radosť stretnúť sa pri tejto príležitosti  s mojimi najbližšími, s rodinou a spolupracovníkmi na príjemných posedeniach.

2. Asi najväčšiu radosť som mala z výkonu Lisy Gamsjäger a Mary Petrušovej, 14 ročných kajakárok,  ktoré si vynikajúco počínali vo farbách Slovenska na Medzinárodnej regate v Piešťanoch. Súperili s 15 a16 ročnými pretekárkami a zvíťazili v K2 na 200 m a 1 000 m a skončili  na druhom mieste v K2 na 500 metrov, ako aj v K4 na 500 m. Bol to pre mňa veľký zážitok a ešte dlho zostane medzi najkrajšími. 

3. Rok 2014 sa už tradične bude súvisieť s mojou prácou v zamestnaní, s podporou mojich detí v študijnej a športovej činnosti, s pomocou manželovi so starostlivosťou o včeličky.   Budem sa zároveň snažiť, aby sa  v regionálnej tlači objavovalo čo najviac informácií o úspechoch našich  chlapcov a dievčat, či našich veteránov. 

4. Vianoce  budem tráviť spoločne s mojimi najbližšími: Miškom, Mariankou a s ocinom. Sú to vzácne chvíle, keď sme všetci  spolu. Už sa teším, ako si opäť zahráme spoločenské hry ( je to vždy veľká zábava), oddýchnem si, prečítam si peknú knižku, či pozriem tradičné rozprávky, určite si pozriem aj naše obľúbené športové relácie a nebude chýbať pohyb a mám taký pocit, že sa to skončí  ako obvykle pri kajakárni. 

 

 

Fotogaléria: Anketa na záver roka 2013

Táto fotogaléria je prázdna.