Vyhľadávanie

Rok 2013 a ciele v roku 2014- hodnotia chlapci a dievčatá nášho klubu

13.01.2014 23:33
 

 

Dávid Németh, 15 ročný kajakár v kategórii kadeti

     V roku 2013 to bolo v škole  o dosť iné,  pretože  som nastúpil na „ priemyslovku“ a to zahŕňalo  aj oveľa viacej času vyčleniť na učenie sa. V kanoistike som rád že sme s Peťom v K2 získali bronzovú medailu aj napriek tomu, že sme sedeli spolu v lodi na tých to pretekoch po prvý krát. Začiatkom leta tiež prišla jedna dosť veľká zmena, keďže som zmenil trénera,  ale môžem si dovoliť povedať že som nadmieru spokojný.

    Za TOP roku 2013 jednoznačne považujem účasť vo finále na Pohári SNP na 200m trati medzi kadetmi. Dosť mi to pomohlo hlavne po psychickej stránke,  pretože som už v polovici sezóny začal úplne strácať sebavedomie.

   Hm, od roku 2014 čakám asi tak lepšie výsledky a dúfam že sa mi podaria preteky podľa očakávaní.

   Tak Vianoce som strávil s rodinou tak ako každý rok, užili sme si pohodu a vianočnú atmosféru. Silvester sme oslávili u jedného kamaráta a zvyšok prázdnin som strávil na sústredení na Skalke pri Kremnici.

 

Mariana Petrušová, 14 ročná kajakárka

     Keďže sa skončil rok 2013, chcela by som Vám popriať všetko dobré do nového roku, nech sa Vám splnia Vaše ciele a sny. 

     Rok  2013 bol plný radostí, ale aj sklamaní. Začiatok sezóny mi vyšiel skvele.  Vyhrala som majstrovstvá Slovenska dlhé trate. Bolo mi dobre. S Lisou sme vyhrali K2 na slovenských aj českých pretekoch, ale najviac  sa vydarila Medzinárodná regata v Piešťanoch, keď sme ako 14-ročné porazili o jeden či dva roky staršie pretekárky z rôznych krajín. Tisícku a dvestovku sa nám podarilo vyhrať, na päťstovke sme skončili na treťom mieste.

      Majstrovstvá Slovenska sa mi nevydarili. A to doslova. Už na začiatku leta ma začalo pobolievať rameno.  Lekár mi povedal, že mám zapálenú šľachu v ramene. Nemohla som sa dostatočne pripraviť na MSR.  Na psychike mi nepomohli ani vzťahy v kajakárni ... Po majstrovstvách som si dala pauzu. Skúsila som akupunktúru. Bola som prekvapená ako to pomáha. Až som sa toho zľakla. Postupne som začala trénovať a zlepšovalo sa to.

     Záver sezóny mi chvalabohu vyšiel a vyhrala som Slovenský pohár.

     Na sezónu 2014 sa nesmierne teším. Už budem kadetka, teraz to bude vážnejšie. V prvom rade si chcem udržať zdravie. Bez toho to nejde.  Dúfam, že mi to pôjde. V zimnej príprave sa snažím pripraviť čo najlepšie.

     Sú ľudia, ktorým by som sa chcela poďakovať.  Mojej rodine, tatovi, ktorý našiel spôsob ako mi pomôcť, mamine, ktorá mi vždy verí a bratovi, ktorý ma vždy vie rozosmiať. Môjmu trénerovi Laci bácsimu, ktorý ma podporoval. Pánovi doktorovi Herdicsovi, ktorý ma s akupunktúrou dal do poriadku. Aj kamarátom, ktorí mi fandili. ĎAKUJEM!

 

Benedek Karika, 12 ročný kajakár

      V roku 2013 ma najviac potešili výsledky, ktoré som dosiahol v K2 spoločne s Kevinom Konečným. Mojim cieľom je v roku 2014 v K2 obsadiť medailové umiestnenia.  

 

Martin Černák, 12 ročný kajakár

     Mojim najväčším úspechom v roku 2013 bolo 6.miesto na pretekoch v Bratislave na Pohári Interu. Možno aj preto, že niektorí  chlapci neboli na týchto pretekoch.

     V tomto roku veľa trénujem. Chcel by som sa zlepšiť v technike a chcel by som   dosiahnuť lepšie umiestnenia ako v minulom roku.

 

Dávid Koczkás, 13 ročný kanoista

     V roku 2013 si najviac cením umiestnenia na Majstrovstvách Slovenska, kde sme v C2 na 500 metrov zvíťazili a stali sme sa majstrami Slovenska a majstrom Slovenska som sa stal aj v C1 na 1 000 metrovej trati.

     V roku 2014 by som chcel dosahovať čo najlepšie výsledky.  Mojim cieľom sú prvé miesta.

 

Samuel Živický, 13 ročný kajakár

     V roku 2013 som bol hneď v úvode sezóny na Majstrovstvách Slovenska na dlhé trate diskvalifikovaný. To ma nezlomilo, ale ma to motivovalo k ďalšiemu trénovaniu a zodpovednej príprave. Výsledkom toho boli aj víťazstvá a to najmä na pretekoch v Šamoríne.

     V roku 2014 by som sa chcel zlepšovať,  pokračovať vo výkonoch z minulého roka a   dosahovať čo najlepšie umiestnenia.

 

Fotogaléria: Rok 2013 a ciele v roku 2014- hodnotia chlapci a dievčatá nášho klubu

Táto fotogaléria je prázdna.